logo

UX Specialist

Warszawa
UX Specialist
Lokalizacja pracy: Warszawa, ul. Rzymowskiego 31

Jeżeli znasz się z UXem nie od dzisiaj, i miałeś okazję zaprojektować niejeden mockup - to nasza propozycja będzie wprost idealna! Pracując w naszym zespole zdobędziesz unikalne doświadczenia—praktycznie nikt na rynku nie realizuje tak zaawansowanych testów A/B. Fajne jest też to, że będziesz widział mierzalne efekty swojej
pracy—po zaprojektowaniu i przetestowaniu za pomocą testu A/B zmienionej karty produktu, nowego koszyka czy poprawionego procesu składania zamówienia będziesz dokładnie wiedział, czy (i o ile) jest on lepszy od poprzedniej wersji. Turboszybki rozwój, mierzalne efekty pracy i konkurencyjne warunki zatrudnienia (o tym później)—tak w skrócie wygląda nasza propozycja pracy.

Obowiązki:
● przygotowywanie szkiców (makiet) zmian w ramach sklepów internetowych,
● komentowanie projektów graficznych uzyskanych od projektanta graficznego,
● wyciąganie wniosków z raportów Google Analytics,
● przeprowadzanie ewaluacji heurystycznych (eksperckich) serwisów,
● przeprowadzanie i analiza badań użyteczności,
● realizacja testów A/B,
● organizacja pracy przy realizacji zadań, które będziesz zlecał innym członkom zespołu,
● prowadzenie komunikacji z zespołami projektowymi naszych Klientów.

Na pewno zastanawiasz się z jakimi firmami współpracujemy. Jest ich trochę. Do tej pory realizowaliśmy projekty dla takich firm jak: Reserved, Grene, Wittchen, Grupa Pracuj, Ceneo.pl, Skąpiec.pl, Answear.com, Gog.com, Lancerto, Merlin.pl, Selgros Cash & Carry, Black Red White, Showroom, Virgin Mobile, Frisco.pl, 4F czy Diverse. Dołączając do naszego zespołu gwarantujesz sobie świetną atmosferę w pracy, rewelacyjnych
współpracowników i turboszybki rozwój. W dodatku będziesz widział, jak Twoja praca przekłada się na mierzalne efekty.

Co musisz umieć?
● Minimum 2 lata doświadczenia w projektowaniu makiet
● Zainteresowanie UXem i ecommercem
● Znajomość języka angielskiego na poziomie C1 (pracujemy dla zagranicznych Klientów)
● Jest ambitna, zaangażowana, otwarta i potrafi komunikować swoje pomysły

Nie pogniewamy się, jeżeli dodatkowo:
● Masz doświadczenie w korzystaniu z UXPina
● Przeprowadzałeś analizy eksperckie serwisów ecommerce
● Masz doświadczenie w przeprowadzaniu badań użyteczności
● Masz doświadczenie w pracy z Google Analytics
● Masz doświadczenie w kontakcie z Klientami

Co oferujemy?
● Wynagrodzenie B2B 8.000 PLN – 10.000 PLN net
● Budżet szkoleniowy (około 3.000 PLN - 4.000 PLN)
● Zestaw benefitów (karta Multisport, opieka medyczna Medicover, Spotify Premium)
● 2 dni pracy zdalnej w miesiącu i płatny urlop w wysokości 26 dni
● Elastyczne godziny pracy (zaczynamy pracę mniej więcej w godzinach 7:00 - 9:30)
● Świetną atmosferę w pracy i rewelacyjnych współpracowników
● Coaching w zakresie rozwoju umiejętności miękkich
● Sprzęt MacBook Pro